Home · Search · Member List · Register · Login  · Register · Contact Us   
·

GAMBIR SARAWAK Contact Seller
Views Date Posted
17307 Tue April 8, 2014
Asking Price Condition
Best Offer Brand NEW
P1040451_Small_.JPG


supersize

supersize
P1040463_Small_.JPG
supersize
P1040478_Small_.JPG
supersize

Description: Gambir Sarawak
Gambir Sarawak Asli ialah sejenis getah kayu yang hanya boleh didapati di Bumi Kenyalang (Sarawak). Ia diperolehi di dalam hutan tebal kawasan pendalaman di bahagian ke-4 iaitu Long Panai, Marudi, Sarawak. Ianya boleh menolong anda dimasa kecemasan di waktu
malam mahupun siang hari.


Seperti yang sedia maklum keberkesanan gambir Sarawak memang telah terbukti berabad lamanya khususnya bagi penduduk-penduduk Sarawak.Penggunaan gambir secara meluas telah menular ke semua negeri Di Malaysia malah kebeberapa negara luar.Kesan dari penggunaan telah terbukti memberikan hasil yang luar biasa dan lebih murah berbanding ubatan moden yang menelan belanja yang tinggi.Antara contoh penggunaan yang biasa tersenarai adalah..


1) Boleh dijadikan bius untuk sakit2 kecil seperti sakit gigi,sengatan serangga2 kecil serta sakit2 luaran yang memerlukan ubat kebas sementara
*sekiranya sakit yang dihadapi adalah berat anda dinasihatkan berjumpa terus dengan doktor


2) Boleh digunakan untuk senjata peribadi kaum Adam bagi memanjangkan tempoh bersenggama.Cara ini amat berkesan dan dapat memberikan kepuasan maksima kepada kedua-dua belah pihak.
*tidak digalakkan menggunakan pada kadar yang banyak kerana dikhuatiri senjata anda akan sentiasa tegak dan panas


Cara penggunaan
a) keluarkan potongan gambir dari bungkusan plastik
b) letak gambir tadi ditapak tangan dan titiskan sebanyak satu titik air bersih
c) dengan menggunakan jari gosok secara perlahan gambir tersebut hingga mengeluarkan cecair berwarna seakan2 putih


setelah cecair tersebut terhasil ambil dengan menggunakan jari dan gosok pada tempat yang dihajati.
Bagi kegunaan SEX sebaiknya dibiarkan selama 10 minit selepas disapukan.kemudian basuh dahulu ANU dan proses pertempuran boleh bermula.InsyaAllah hasilnya akan terlihat..


Harga-RM10 per packet.





cara pembayaran


Maybank atau C.O.D (Cash On Delivery)
*penghantaran secara percuma melalui pos disediakan ke seluruh negara
Jangan malu jangan segan.Rasailah kenikmatan penangan gambir sekarang.Sebarang pertanyaan atau maklum balas sila hubungi no di bawah.
Keywords: GAMBIR SARAWAK
Tel/Location: 0166744877 Bentong,Pahang-Wan

For Sale By
sd 1 stars
 
Posts: 330
Registered: August 2007
-


-
Support e-kereta now, buy our merchandise. HERE TQ
phyants

Registered: February 2008
Posts: 40
Comment Date: Tue April 29, 2008

kuat la pulok..........
Click here to see this users profile  
simn

Registered: April 2008
Posts: 64
Comment Date: Tue April 29, 2008

panas la pulok..huhu
Click here to see this users profile  
Rajen

Registered: October 2007
Posts: 62
Comment Date: Tue April 29, 2008

fuhhh... best nih... ade expired date tk mende nih.. kekeke..
Click here to see this users profile  
wabakie

Registered: March 2008
Posts: 29
Comment Date: Tue April 29, 2008

patutler bucket seat yang nak jual aritu lain macam je
Click here to see this users profile  
Tengku_Nazmy

Registered: April 2008
Posts: 614
Comment Date: Tue April 29, 2008

aritue aku de jmpe paket nie dlm laci dashboard gsr ms g halfcuts...xtaw la org jepun pn gne mende nie...heee...
Click here to see this users profile  
wirakusyg

Registered: March 2008
Posts: 111
Comment Date: Tue April 29, 2008

brg baik ni...mcm nak rasa je...huhuhu!!!
Click here to see this users profile  
Tengku_Nazmy

Registered: April 2008
Posts: 614
Comment Date: Tue April 29, 2008

try la brooo...utk kesihatan nie...heee...makin sihat wal'afiat nnti...
Click here to see this users profile  
wirakusyg

Registered: March 2008
Posts: 111
Comment Date: Tue April 29, 2008

takutla,silap guna nanti tak game2...
asik kebas je...hehe
Click here to see this users profile  
Tengku_Nazmy

Registered: April 2008
Posts: 614
Comment Date: Tue April 29, 2008

ok la tue..bkn sllu pn beradu tenaga...heee...gunakannya semaksimum mungkin...
Click here to see this users profile  
wirakusyg

Registered: March 2008
Posts: 111
Comment Date: Tue April 29, 2008

itu lg takut..bila dah guna maksimum nnt asik nak je..hehehe


bump utk brg baek!!!...
Click here to see this users profile  
sd

Registered: August 2007
Posts: 330
Comment Date: Tue April 29, 2008

sayang wirakusyg..hehehe.TQ
Click here to see this users profile  
sd

Registered: August 2007
Posts: 330
Comment Date: Tue April 29, 2008

BUMP
Click here to see this users profile  
Tengku_Nazmy

Registered: April 2008
Posts: 614
Comment Date: Tue April 29, 2008

hahaaa...ank bederet nnti beb...kos sara keluarga bertambah...:P
Click here to see this users profile  
sd

Registered: August 2007
Posts: 330
Comment Date: Wed April 30, 2008

huhuhuhu...anak ramai takpe..rejeki
Click here to see this users profile  
sd

Registered: August 2007
Posts: 330
Comment Date: Wed April 30, 2008

bump
Click here to see this users profile  
Page:  1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 more

 
Advertisement
Login
Username:  
Password:


Forgot Password
Random Ads - Lelong Time
GPS 4.3" for sale!!!!!!
narutoX
· more ·

Motor Insurance & Roadtax Renew

Hotel Murah


Sponsor


FB EKC


Malaysia Dedicated Server | Malaysia VPS | My Blog | Malaysia Web Hosting | Malaysia Safe Deposit Box
Performance Parts Centre

Powered by: PhotoPost Classifieds PHP. Copyright 2006 All Enthusiast, Inc.
Site customized by 2R Creative | Site customised by Web Directory